Even er tussen uit! - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu Even er tussen uit! - Reisverslag uit Luxemburg, Luxemburg van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

Even er tussen uit!

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

29 Oktober 2007 | Luxemburg, Luxemburg

Ja zeker,

wij zijn er even tussen uit in ons vakantiehuis in Grand-Halleux.
Vandaag zijn we naar de hoofdstad van Luxemburg gereden, op slechts ca één uurtje rijden van Grand-Halleux.
We hebben er de prachtige kazematten bezocht en een heerlijke wandel-excursie gedaan. Kijk maar naar de foto's. We hebben echt veel van de stad gezien en genoten van de prachtige wandeling en de zeer goede staat van alle onroerendgoed.

• 29 Oktober 2007 - 19:47

Addy:

Wat leuk om nu eens niet vanuit verre landen maar gewoon mooie fot´s van Grand Halleux en van boswandelingen en oude stadsgezichten te krijgen.Antoinette staat heel leuk op de wenteltrap, moest ze ver klimmen.Veel groetjes uit Oosterhout,liefs Addy

• 30 Oktober 2007 - 20:15

Jolanda:

hoi hoi,

Ja ik ken het daar in Luxembourg, heel mooi en je kunt er heerlijk wandelen. Daarom vind ik de fotos mooi om te zien, echte herfsttaferelen. Leuk om te zien want dat zie ik hier niet.

groet jolanda
    ps wanneer is Costa Rica aan de beurt?

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.