Kortste trip ooit. - Reisverslag uit Soest, Nederland van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu Kortste trip ooit. - Reisverslag uit Soest, Nederland van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

Kortste trip ooit.

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

12 December 2007 | Nederland, Soest

Inderdaad dit was mijn kortste trip ooit.
Ik was een hele week verkouden en begon al een beetje last van een pijnlijk oor te krijgen, maar de trip naar India was erg belangrijk, omdat zowel de directeur "International" als de Area-Director en ook mijn directe baas, John, manager Operations International mee zouden gaan. We zouden een round-trip maken om uiteindelijk te beslissen waar we ons in India gaan vestigen en in welke vorm: Zelfstandig, B.O.T. of Holland-House constructie.
het programma was goed voorbereid en na 4 pogingen was het zelfs gelukt om bij Royal Haskoning in Noida (Delhi) een afspraak te maken.
Vrijdagavond bij het verlaten van de zaak zei Martin nog:"Ik krijg steeds meer keelpijn, maar hopelijk tot zondag". En ik, ik zat met intussen 2 pijnlijke oren . . . . dus zondagmorgen in alle vroegte Martin gebeld of
. . . . . . . nou het was werkelijk niet om aan te horen, zo rauw als zijn stem klonk, dus die viel af. Onderweg naar Schiphol met John gebeld, maar die nam (nog) niet op. Even later gaf Martin, mij het advies: om even langs de "medical care" op schiphol te gaan, goed idee. Dus na het inchecken, maar meteen naar Schiphol medical care, om mijn oren uit te laten spuiten! Maar, niets van dat, linkeroor van binnen ontstoken en een gaatje in het vlies, voorzichtig dus en niet met vocht of iets anders aankomen. Alleen pijnstillers slikken!! Rechteroor, is aan de buitekant ontstoken en gehoortest wees uit dat ik er niets meer mee hoorde. Watjes erin met "zure"-druppels en vliegverbod. Verdomme, juist nu we spijkers met koppen zouden slaan. Maar ja, je gehoor is wel verdomd belangrijk!
Dus ik naar beneden en uit- i.p.v. inchecken. Naar het ticket-office voor de restitutie en een bewijs om mijn koffer te re-claimen op bagageband 14.
Intussen John en Antoinette gebeld, om e.e.a af te spreken en met hangende pootjes en 2 pijnlijke oren huiswaarts, naar Soest.
John heeft zijn weg alleen vervolgd en ik ben wel zeer benieuwd naar zijn bevindingen. Gelukkig heb ik nog een paar foto's van mijn laatste trip, om dit verhaal wat op te fleuren.
Opening nieuw Engineering-office voor L&T in India en Sky-diving met VI-team, in Nederland.
Groet, Anton.

  • 12 December 2007 - 11:05

    Karin:

    hoi Anton, wat vervelend zeg!
    Heel veel beterschap nogmaals en we hopen dat je snel weer beter bent.

    groetjes Karin

  • 12 December 2007 - 14:10

    Roel:

    Dat was zeker een korte trip Anton! Maar ik zou toch maar zuinig zijn op je gehoor. Wij hebben gezellig sinterklaas gevierd bij Pierre afgelopen weekend.

    Heb je de boeken inmiddels al gelezen, of heb je daar nu juist mooi tijd voor als je thuis moet blijven?

    Groetjes Roel

  • 13 December 2007 - 13:32

    Jolanda:

    hoi anton,

    Wat een pech! Hopelijk knap je snel weer op. Heel veel beterschapjes.

  • 14 December 2007 - 20:03

    Addy:

    Wat een pech, dus nu ben je thuis aan het uitzieken.Hopelijk geen nare gevolgen voor je gehoor.En is Antoinette een goede verplaagster?
    van harte beterschap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 131897

Voorgaande reizen:

01 Januari 2006 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: