Uitstapje naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu Uitstapje naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

Uitstapje naar New York

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

04 Januari 2009 | Verenigde Staten, New York

Inderdaad, hebben wij de gespaarde airmiles gebruikt om in de kerstvakantie een uitstapje naar New York te maken. Businessclass heen (3 passagiers) en terug (6 passagiers)dus veel aandacht en comfort.
We zijn 1e kerstdag heen gevlogen en op waren op oudjaarsdag 's morgens weer om 6.00 uur weer op Schiphol.
We logeerde in het Carlton hotel op Madison Avenue lekker centraal dus tussen Central Park en China Town.
Heb dat snap je wel er een paar schoenen versleten, want we doen alles te voet. Wallstreet in het zuiden het Gugenheim museum in het noorden. We zijn 's avonds naar 2 voorstellingen op Broadway, "Mama Mia" em "The Lionking" geweest. En natuurlijk naar het meest zuidelijke puntje van Manhatten om te kijken naar Ellis Island, met het vrijheidsbeeld.
Omdat het er vanaf 2e kerstdag UITVERKOOP is natuurlijk ook veel shoppen. En....ik had na 4 dagen lopen wel een paar nieuwe schoenen nodig.We hebben geboft met het weer, wel fris, soms zelfs koud, maar altijd droog en 2 dagen zon.
Kortom een fijne break en genieten van de gespaarde airmailes.
Bij terugkomst in Nederland, wel even krabben want ook had koning winter zijn intrede gedaan.
Vanaf maandag weer aan het werk, 1 weekje in Veghel en daarna China, Cyprus en aan het einde van de maand India, om er het nieuwe kantoor te openen. Waarna een hopelijk mooie wintersport vakantie in "Port Du Soleil" staat te wachten.
Anton.

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.