What a wonderfull world - Reisverslag uit Larnaca, Cyprus van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu What a wonderfull world - Reisverslag uit Larnaca, Cyprus van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

What a wonderfull world

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

15 Februari 2009 | Cyprus, Larnaca

Ja zeg dat wel! What a wonderfull world, zou Ray Charles zingen.
Het jaar is nog maar amper 45 dagen jong en er is weer heel veel gedaan.
Eerst het nieuwjaarsontbijt bij Vanderlande Industries. Vervolgens een reis naar Shanghai China, om er in de lokale vestiging de strategie voor het komend jaar te bepalen. Na een weekje Nederland op pad naar Dubai en India om er voorbereidingen te treffen voor de aankomende grote projecten in Oman, Abu Dhabi en Jeddah. Opvallend was wel dat de temperatuur in Dubai, heerlijk was. Niet zo verzengend heet als bij mijn eerdere bezoeken, maar ook dat het er opvallend rustig was. Bij navraag bleek dat t.g.v. de economische neergang, er intussen ruim 550.000 mensen Dubai hebben verlaten. En ja dan zijn er vanzelf minder files. Overigens merk ik dat ook in Nederland als ik van Soest naar Veghel en VV rijd.
Daarna door naar Pune, India om er ons nieuwe offshore engineering kantoor, samen met Willem Thielsch te openen en er een officiele start te maken.( Zie foto's). Maar ook om er nadere kontakten te leggen met bedrijven die ons bij de uitvoering van nieuwe projecten kunnen ondersteunen.
Meteen na thuiskomst, het koffer met zomerkleding leeg gekiept en er warme wollen borstrokken en thermisch ondergoed in gedaan, want diezelfde middag vertrokken we via Grand Halleux naar de witte sneeuw ( ca 3 meter hoog) en de frisse zon van Portes du Soleil in Chatel, Frankrijk
Daar hebben we een weekje heerlijk op de lange latten gestaan. Lekker ontspannen en heerlijk gegeten en.. gedronken. Leffe Brun, uit een 0,5 liter glas . Proost!!
Na een weekje in Veghel, nu weer het kleine koffertje gepakt voor een paar dagen site-visit in Larnaca op Cyprus. En daarna...Alaaaaaf, Carnaval in Brabant.

• 15 Februari 2009 - 20:57

Addy:

Wat een wondere wereld, ja, van het ene land naar het andere, maar dat gaat jou goed af en Antoinette nog steeds blij met je? liefs Addy

• 15 Februari 2009 - 21:06

Hans:

Staat je fantastisch goed

• 17 Februari 2009 - 14:38

Els:

Wat staat die hoed je leuk! Grappig dat er zulke tradities bestaan in India. Lijkt me een voorrecht om mee te maken.
    Tot zondag, Els

• 17 Februari 2009 - 20:26

Pierre:

Wat een ongebreidelde energie heb jij toch (gekregen van Abtoinettte), Ongelooflijk.
    Prachtige foro's van de opening in Puna. Proficiat met dit succes.
    Pierre

• 27 Maart 2009 - 15:09

Mirjam Voragen:

Hi Anton,

Ik heb natuurlijk meteen op je link gekeken en ontdek nu pas hoe ik me kan aanmelden voor de updates. Leuk zo'n reisblog. Fijn weekend, Mirjam

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.