En. . . . nu lopen we er zelf in...in Jeddah. - Reisverslag uit Djedda, Saudi Arabië van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu En. . . . nu lopen we er zelf in...in Jeddah. - Reisverslag uit Djedda, Saudi Arabië van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

En. . . . nu lopen we er zelf in...in Jeddah.

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

21 Juli 2009 | Saudi Arabië, Djedda

Tussen de vele gesprekken door, natuurlijk ook wel even tijd voor een geintje, of een plons in het prachtige zwembad op het dakterras called: "Jeddah-terrace", zie de foro's.
de besprekingen zijn zeer waardevol, maar ook moeilijk, want uit eindelijk is het deze of gene sheik die alles beheerst, verdeelt en beslist. Eeder deze week waren we al eens op een dakterras met zwembad, fitnessroom en appartments van de prins en gisteren zijn we na het diner gaan shoppen en hebben we ons een Saudi outfit gekocht, om wat minder op te vallen tussen al die jurken en sluiers hier. Maar hoe je het ook went of keert, het blijft heel apart en hypocriet, al die gesluierde vrouwen die soms zelf in aparte ruimtes moeten eten en verblijven en die mannen in hun witte jurken.
Voorts ontmoeten we hier een multi-culturele gemeenschap met mensen uit alle windstrelen: India, Phillipines, Algeria, Libia, Libanon, Pakistan, Egypte, Israël, Turkey, South Africa etc etc.
Best wel leuk natuurlijk en reizen met 2 collega's (Hans en Machiel)heeft ook zijn plezierige kanten, want maken samen een hoop lol! gelukkig want verder is het hier één grote zandbak, met weining groen en weining water. Ik mis intussen mijn biertje wel meer en meer want iedere dag zo rond 4 uur begint mijn bierklier te protesteren. Groetjes en geniet van de foto's. Anton.

• 21 Juli 2009 - 20:04

Ton Koemans:

Hoi Anton, staat je best goed zo'n outfit. Nu nog een harem.....
    Groetjes, Ton Koemans
    PS: Doe de groeten aan Hans G!

• 21 Juli 2009 - 20:35

Hans Sprangers:

En hoe houd je die soepjurk schoon in die zandbak?
    Jij stamt toch ook uit een sjeiken familie, of niet?

groet
    Hans

• 21 Juli 2009 - 20:56

Addy:

Wat een prachtige foto van jou in klederdracht, dat herinerd me aan carnaval zo'n 20 jaar geleden.Wat zie je toch veel van de wereld op deze manier erg fijn voor je, liefs Addy

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.