Weer op reis deel 2 Het aftellen is weer begonnen - Reisverslag uit New Delhi, India van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu Weer op reis deel 2 Het aftellen is weer begonnen - Reisverslag uit New Delhi, India van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

Weer op reis deel 2 Het aftellen is weer begonnen

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

29 Januari 2008 | India, New Delhi

Deel-2
Inderdaad het aftellen is begonnen, nadat ik dze morgen om 4.00 de wekkr hoorde aflopen, ik moest om 6.00 uur vertrekken naar Mumbai, ban ik nu in het hotel in Nashik. Ik ban vandaag na een rit van 4 uur daat aangekomen om een bespreking bte hebben. Straks nog even samen een dinnertje en dan morgen vroeg staat om 7.00 uur de taxi aweer voor vor een rit naar Pune. Daar sluit ik mij weer aan bij Willem, zie foto en Mateen. we gaan in PUne nog 3 nederlandes bedrijven bekijken en uithoren en we gaan een geschikte vestigingsplaats zoeken. Dan zaterdag nog even een paar sollicitanten in Mumbai en met Carnavalszondag weer thuis.

Het weer is hier heerlijk, overdag zo'n 24-28 graden en snacht maar 4-8 heerlijk koel en een prachtige zonsop en ondergang.

Deel-1
Indedaad, ik ben weer op reis. Nadat we in de kerstvakantie een goede kandidaat voor de functie van Managing Director voor "VOICE"( Vanderlande Operations India - Center of Engineering) hebben aangetrokken mijn de oorproblemen zijn opgelost, zijn we weer op pad gegaan. We zijn: Willem Thielsch (hij dus) en ikzelf. We hebben een draft businessplan geschreven en zijn nu de getallen aan het verifiëren, cq aan het hard-maken. We bezoeken bedrijven en doen interviews, om zo veel mogelijk informatie te verzamelen. Hoe beter het plan, des te beter we op de toekomstr zijn voorbereidt.

Vandaag zijn we in Bangalore en zondagavond vetrekken we naar Hyderabad, dan dinsdag naar Nashik en donderdag t/m zaterdag in Pune. Zaterdag morgen naar Mubai en zondaag naar huis, naar: . . . ...ALAAAAFFFFF het Carnaval.
Nu we in India zijn krijgen we ook al veel vragen, wanneer we engineers naar Nederland kunnen sturen etc.etc. Maar laten we eerst de organisatie op poten krijgen, de rest komt dan vanzelf.
Vanuit een heerlijk warm Bangalore, iedereen onder de rivieren een wel gemmend Alaaf en iedereen er boven een : "houdoe en tot ziens".
Anton.



  • 29 Januari 2008 - 10:55

    Addy:

    Weer in India dus, wat leuk dat je bij me op de koffie wilde komen maar ik was op volksdans en om 11.30 weer thuis,Ja mij Amarillis is erg mooi!Kom je zondag met Antoinette ook naar Dongen voor de optocht?
    hoe meer zielen hoe meer vreugde,tot ziens,liefs Addy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 131897

Voorgaande reizen:

01 Januari 2006 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: