Lekker warm in Dubai en Bangalore - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu Lekker warm in Dubai en Bangalore - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

Lekker warm in Dubai en Bangalore

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

29 Februari 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ja ja, we zijn weer op pad. Gisteren, vandaag en gedeeltelijk morgen in Dubai. Wat een stad, zomaar van uit de woestijn opgetrokken. Ze bouwen er momenteel aan het hoogste gebouw in de wereld, moet ruim 800 m hoog worden en steekt nu al met kop en schouders boven alles en iedereen uit.
We zijn hier om interviews af te nemen van controls engineers, die nwe graag voor onze India vestiging in dienst willen nemen: VOICE= Vanderlande Operations India Center of Engineering. Onze grootste concurrent gaat zijn systeem opleveren en dus komen er veel mensen vrij of willen wel eens iets anders. We hebben deze rit 4+14+8+2+ 28 gesprekken gepland, dus hard werken zo tussendoor.
Inderdaad redelijk succesvol, alhoewel er ook wel een paar zwakke broeders bij zitten of enkele hele dure jongens.
Ik heb nu veel tijd, maar morgen zal ik proberen om een aantal foto's toe te voegen. Net als in Shanghai, val je ook hier van de ene verbazing in de andere.
Van uit een zonnig en warm ( 28 graden) Dubai, tot ziens.

We zijn inmiddels in Bangalore en ook hier lekker warm, vanavond 20.00 uur nog zo'n 27 graden. Morgen beginnen we pas om 9.30 uur( zondag) en als het ons lukt gaan we maandagavond al naar Delhi, om er de hele dinsdag rond te kijken naar kantoorruimte. In de nacht van Dinsdag op woensdag komen we terug. Woensdagmorgen 5.45 uur op Schiphol.

En nu nog de beloofde foto's downloaden.
Anton.

• 29 Februari 2008 - 16:17

Roel:

Klinkt goed Anton! Ik zou het daar ook wel een keer met eigen ogen willen zien...

Maar ik mag niet klagen, ik ga nog 3 weekjes naar vietnam voor mijn werk, vertrek op 22 maart. En volgende week nog een paar dagen naar Berlijn.

Groetjes, Roel

• 29 Februari 2008 - 17:34

Marian Sprangers:

Hoi Anton,

Leuk om weer te lezen waar je bent. En een beetje hard werken daar hou je wel van toch?Ik ben heel benieuwd naar de foto´s van Dubai, dus stuur maar op. Het vliegveld hebben we gezien van binnen. Dat was al indrukwekkend mooi!
    Veel succes en plezier met de rest van de reis en tot de maart-jarigen?

• 01 Maart 2008 - 08:07

Hans:

Voice of India lijkt wel een radio- of TVstation. En voor die andere poot komt dan mogelijk de naam Choice of China / China's Choice. Wij groeten je vanuit een winderig Breda in afwachting van een uitgebreide fotoreportage.

• 07 Maart 2008 - 15:42

Addy:

wat een mooie gebouwen, wat een fantasie,geweldig om dit allemaal te mogen zien,maar je werkt er ook hard voor,bedankt deelgenoot te mogen zijn, liefs Addy

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.