Big Five: Shanghai-Beijing-Seoul-ShenzhenHongkong - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu Big Five: Shanghai-Beijing-Seoul-ShenzhenHongkong - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

Big Five: Shanghai-Beijing-Seoul-ShenzhenHongkong

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

18 Maart 2008 | Zuid-Korea, Seoel

Inderdaad, niet de big 5 in Afrika, maar in Azië.

Ik heb weer eens een echt trekkers schema. Zondag vertrokken uit Amsterdam en maandag aangekomen in Shanghai, nu ben ik inmiddels in Beijing en morgen na de meeting vetrek ik naar Incheon/Seoul voor besprekingen met DHL en onze subcontractors op donderdag. Daarna vlieg ik die avond nog,rechtstreeks naar Shenzhen, voor besprekingen op vrijdag. Om op zaterdagmorgen de boot naar Chep Lap Kok, de luchthaven van Hongkong te nemen. Ik hoop dan optijd in te kunnen checken voor de vlucht naar Amsterdam. Om thuis heerlijk de paasdagen door te brengen.

Ik heb weer wat foto's toegevoegd, zodat jullie ook iets van het mooie der aarde meekrijgen. Voor mijn collgea, tot dinsdag, voor mijn familie, tot zondag bij de maart-jarigen.

  • 22 Maart 2008 - 12:55

    Addy:

    Wat een leuke chinese poppetjes van de olympische spelen en een mooi beeld van Shiva.Weet je dat dat de God is die de dans van het leven dans en dan de hele boel weer opruimt.Zijn vrouw is de godin Parvati.Gaat het goed met de besprekingen en de zaken?Moet je nog naar Vietnam?Roel zit daar komende 4 weken?liefs Addy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 131897

Voorgaande reizen:

01 Januari 2006 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: