VOICE Engineers ontdekken Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu VOICE Engineers ontdekken Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

VOICE Engineers ontdekken Amsterdam

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

23 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Inderdaad, eindelijk is het dan zover en zijn de engieers van Vanderlande Operations India Centre of Engineering (VOICE) begonnen aan hun trainingsprogramma. We hebben er de eerste week opzitten in de speciaal voor deze 4 weken van training ingerichte lokatie:"Robben Island". De engineers zijn gehuisvest in het vakantiepark DE Herperduinen, tussen Herpen en Schaik. Midden in de prachtige natuur delen ze samen 3 eco-bungalows. We hebben er allerlei mogelijke spicy ingrediënten naar toe gebracht, zodat ze zelf kunnen koken als ze dat willen. Zaterdag, de dag van Nederland-Rusland, weet je nog, zijn we overdag Amsterdam gaan verkennen. Zie foto's. en je ziet Nederland had er die dag 10 extra supporters bij, maar 's avonds bleek dat dat toch niet mocht baten.
Dat het gezellig was, dat zien jullei wel aan de foto's en eerlijk is eerlijk, ik was zelf ook al in gen 20 jaar meer in Amsterdam geweest.
Komende week gaan we met de afdeling naar Aqua Best, zal ook wel weer leuke taferelen opleveren. Karin, dank je voor de perfecte organisatie.

• 28 Juni 2008 - 17:27

Pierre:

geweldig leuke foto's en een gezellige boel, zo te zien!

• 29 Juni 2008 - 09:42

Addy:

Wat leuk om iets in Nederland te organiseren voor die Indiers, en heben ze genoten van de frites en de voetbal gekte?
    Wat heb je toch een leuke baan, veel succes ermee
    groetjes

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.