Even een update - Reisverslag uit Brussel, België van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu Even een update - Reisverslag uit Brussel, België van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

Even een update

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

03 Augustus 2008 | België, Brussel

Na het leuke avontuur met mijn collega's uit India en China nu weer op het 2e honk in België.
Ook daar heeft de tijd niet stilgestaan. Vanaf medio oktober vorig jaar zijn we bezig geweest met de aanleg van een zwembad. Daar komt zoveel bij kijken, dat het uiteindelijk een totale renovatie van de tuinen (1600 M2) rondom het huis is geworden.
Het zand dat uit de kuil voor het zwembad kwam is gebruikt om de schuin aflopende tuinen wat te egaliseren en om een aantal vlakke terrassen aan te leggen. Die hebben we nu drie: natuurlijk het eerste ca 80 cm hoger gelegen dan het huis en op hetzelde niveau als het zwembad. Een tweede ruim 1.5 m hoger onder de oude fruitbomen. Een klein prachtig schaduwterras en knus gelegen tussen die bomen. Het derde op het hoogste niveau ca 2 meter boven het zwembad op de hoogte van Petit Maison "de schaapskooi". Op deze hoogte ligt een "Jeux des Boules"-baantje en zit je altijd in de zon. Met natuurlijk een prachtig uitzicht over Grand Halleux én Petit Halleux. Voorts loopt er nog een pad naar de tennisbaan van de achterbuurman. En dat op nog geen 3 uur rijden van Soest! Fantastisch, wij zijn er hardstikke blij mee! Dus als je ons in het weekend zoekt....je weet nu waar wij te vinden zijn,....als we niet in het buitenland zitten.
Ik ben gisteren pas weer tuis gekomen van een reisje naar Shanghai en Incheon (Zuid Korea). Daar heb ik besprekingen gevoerd en er een audit gedaan op de werkzaamheden van een Zuid Koreaanse controls-subcontractor van Vanderlande. Hij maakt voor ons de besturing voor een groot sorsteersysteem van DHL. Het is een spiksplinter nieuw gebouw op de nieuwe luchthaven van Incheon, en daar integreren wij een pakket-sorteersysteem. Deze lucthaven is gekozen tot de beste luchthaven ter WERELD!!! En inderdaad het een pracht van een plaatje en perfect georganiseerd.
Zo nu eerst een weekje vakantie, waarin we ondertrouw doen en natuurlijk nog het e.e.a.moeten regelen, want over een maand dan is het zover, dan stappen we samen in het huwelijksbootje.
Graag tot ziens, dan of misschien wel eerder.

• 03 Augustus 2008 - 20:19

Hans:

daar kunnen de 150 foto's die Simone van jullie residence heeft genomen naadloos aan toegevoegd worden.
    Jullie zijn dus behouen terug gekeerd op het 2e honk. Heb je de laatse e-mail nog gelezen? En is het al gelukt met de stofzuiger? groetjes

• 04 Augustus 2008 - 14:22

Marian:

nou maar even goed uitrusten dus op dat prachtige plekje in de Ardennen en een gezellige ´ondertrouw´!

• 06 Augustus 2008 - 16:29

Mieke:

Nou Anton,wat een leuk en goed nieuws! Geniet van al het moois en wellicht tot ziens in de Belgie. Hier alles ook goed.

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.