Trip met aansluitend sightseeingtour Mumbai - Reisverslag uit Poona, India van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu Trip met aansluitend sightseeingtour Mumbai - Reisverslag uit Poona, India van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

Trip met aansluitend sightseeingtour Mumbai

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

24 Augustus 2008 | India, Poona

Ja, zeker, er is ook wel eens ruimte voor een sightseeingtour, niet vaak, maar toch!
Ik ben maandag vertrokken via Delhi naar Chennai, het vroegere Madras.
Doel was om daar 2 controls-subcontractors te bezoeken, Base Automation and Melss. Woensdag-middag ben ik naar Mumbai gevlogen, om die vond nog met FOX te dinneren en er een Confidentiallity agreement te tekenen en donderdagmoren met L&T een bespreking gehad.
's middags kwam Willem over van Pune om gezamelijk een aantal zaken af te stemmen t.a.v de organisatie van VOICE in Pune en om samen een aantal interviews af te nemen van mogelijk nieuwe controls medewerkers. Oorspronkelijk zouden we dit in Pune doen, maar ter plekke bleek dat de meeste kandidaten uit Mumbai en Pune kwamen. Van de enkele kandidaten uit Bangalore, bleek niemand zich vrij te kunnen maken voor een interview. Daarom de vlucht naar Pune dus gecanceled en de thuisvlucht een dag naar voren gehaald, van maandag- naar zondagmorgen.
Zaterdag blijk er voldoende tijd voor een sightseeingtour, dus een taxi met driver besteld en er op uit.
Zie ook de foto's, eidelijk dus toch weer eens en heel andere kijk op Mumbai dan ik (zakelijk) gewend was.
Ik heb onderandere de Gateway of India bezocht met aan de overzijde van de straat het prachtige Taj-hotel.
Ook ben ik bij de wasplaats geweest waar in opencementbakken de was nog op de hand gedaan wordt. Vervolgens de Jain Tempel bezocht en natuurlijk foto'sop straat gemaakt. Na een korte break in een Mumbai kroeg ( hapje en een drankje) naar het centraal station geweest met zijn prachtige gevels.Tussen ndoor even naar de kapper, want ik wil er 4 september natuurlijk perfect uitzien en als laatste een bezoek aan de sterk verouderde Haji Ali Moskee gebracht, die via een pier te bereiken is. Op deze pier zitten tientallen bedelaar die allemaal een paar Ruppees willen.

Rest mij nog jullie veel kijkplezier toe te wensen, Anton.

• 25 Augustus 2008 - 11:27

Roel:

Prachtige foto's Anton!

Goed om te lezen dat je naast het werk ook nog een beetje aan sighseeing kan doen, dat geeft je weer een beter inzicht in de cultuur. Tot de 4e!

Groetjes Roel

• 26 Augustus 2008 - 12:53

Addy:

Wat leuk om weer mee te reizen met je in India, ik geniet ervan.
    De kapper heeft je mooi rond en glad geknipt, prima, tot 4 sept.

• 26 Augustus 2008 - 12:53

Addy:

Wat leuk om weer mee te reizen met je in India, ik geniet ervan.
    De kapper heeft je mooi rond en glad geknipt, prima, tot 4 sept.

• 27 Augustus 2008 - 11:45

Marian:

Hoi Anton,
    mooie foto's mumbai. Roept fijne herinneringen op.
    Zorg maar dat jullie beiden goed uitgerust zijn voor de bruiloft!!
    Wordt vast een mooie dag.

liefs, marian

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.