en alweer een verslagje - Reisverslag uit Poona, India van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu en alweer een verslagje - Reisverslag uit Poona, India van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

en alweer een verslagje

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

15 Juni 2009 | India, Poona

Omdat ik zondag toch nog even tijd had , maar even een lokale kapper opgezocht om mijn haar te cutten.
Short sir? vroeg hij. Ja short zei ik en hij begon, als ik terug ben kunnen jullie het resultaat bewonderen. Maar ik kreeg natuurlijk ook nog een massage, hoofd-, schouders-, armen- ( die doen nu nog zeer,zo hard kneep hij) en de rug werden gemasseerd.
En toen de rekening . . . . . . . , maar liefst 40 Ruppies en dat terwijl een biertje in het hotel zo'n 280 Ruppies is. Eén Euro is ca 65 Ruppies, ongelooflijk he? Hij wist dan ook niet hoe mij te bedanken toen ik 100 Ruppies gaf en niets terug hoefde van hem.
Gisteren door naar Pune, waar het vandaag 38C is (ze slapen er zelfs op straat) en Delhi belooft met 42C nog "hotter" te worden. Maar (zie foto) ook de moeson is aan het optrekken, dus in Chennai mag ik al een nat pak verwachten. Ik hou jullie op de hoogte! Groet, Anton.

  • 16 Juni 2009 - 15:45

    Roel:

    Ha Anton,

    Eindelijk weer eens een paar leuke plaatjes vanuit India! Hopen dat de varkensgriep zich ook in Azie rustig houdt... anders moeten wij straks ook met mond-kapjes op reis.

    Ben je ook nog in zuid-oost Azie binnenkort? Cassie en ik zijn op 27 juni Singapore, 5 juli in KL en 27 juli in BKK.

    Succes met de verdere reis!
    Groetjes, Roel

  • 17 Juni 2009 - 02:24

    Jolanda:

    he inderdaad lang geleden. Ik moest hier in costa rica ook een apart formulier invullen alvorens het land binnen te mogen. Maar het valt hier allemaal wel mee.
    Ik dacht dat haren knippen hier al goedkoop was maar valt toch tegen vergeleken met daar.Ik betaal hier ongeveer 3 euro 50. Maar ik weet niet hoe het met de vakkundigheid zit daar want die is hier een stuk minder.
    Wij zitten hier momenteel in de winter wat dus ook regen betekend en soms wel erg veel.
    Gelukkig zijn de ochtenden wel mooi en zonnig meestal.

    Heel veel groeten Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 131897

Voorgaande reizen:

01 Januari 2006 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: