Goede vooruitzichten.... - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu Goede vooruitzichten.... - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

Goede vooruitzichten....

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

31 December 2010 | Tanzania, Dodoma

Inderdaad, hebben we weer iets om naar uit te kijken.
Na de jaarwissling nog even een paar dagen werken en iedereen de beste wensen meegeven en dan op naar Tanzania en Zanzibar, voor een safari in het wereld beroemde Serengeti national park en daarna een weekje relaxen aan de parel witte stranden van Zanzibar.
Natuurlijk hoop ik weer veel foto's te maken, maar ik beloof je ik hou de Nyala's op afstand.

iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond en succesvol 2011.
Anton.

  • 31 December 2010 - 16:16

    Dagmar:

    een beetje jaloers....ik ben een beetje jaloers..ahahaha ;-)
    heel veel plezier samen!!
    alle liefs vanuit een lekker warm, vochtig maar niet zo zonnig Sai Gon!

  • 31 December 2010 - 16:23

    Addy:

    prachtige foto's , maar zijn jullie morgen wel weer thuis???
    anders missen we de borrel
    zalig uiteinde en een heel goed begin van 2011,liefs

  • 31 December 2010 - 16:25

    Addy:

    ik zie dat ik iets te vroeg bang was jullie te missen maar ik zie jullie voor het vertrek naar de serengetty, ik was met Wilma in Bortswana en heb er toen veel over gehoord, wij waren in Chobe-park ook heel mooi.doei

  • 31 December 2010 - 16:28

    Jolanda:

    ja goed bekeken, beter parelwitte stranden dan parelwitte sneeuw, veel plezier geniet ervan en tevens van het nieuwe jaar

  • 02 Januari 2011 - 20:34

    Mirjam Voragen:

    Beste Anton,

    Beste wensen voor 2011 en dat we nog maar lang van je reisverhalen mogen genieten!
    Overigens veel plezier in Tanzania. Ben zelf jaren geleden in Kenia op safari geweest en heb daarna ook uitgerust op Zanzibar. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 130656

Voorgaande reizen:

01 Januari 2006 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: