probleem zou opgelost moeten zijn. - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu probleem zou opgelost moeten zijn. - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

probleem zou opgelost moeten zijn.

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

07 Februari 2011 | Bangladesh, Dhaka

Kijk even op het vorige verslag, van mijn reis naar Bangladesh. Want er was een probleem met de travelsite.
Jullie kregen blijkbaar geen automatisch bericht.
Klink anders op onderstaande link;

en klik dan op "VORIGE", dan kom je bij het juiste bericht.

Veel kijkplezier.

Anton.

• 07 Februari 2011 - 17:46

Marie-jose Vos:

leuk verslag zeg...en PRACHTIGE foto's, en ja.... iemand die vraagt of je Roel kent!!!! Een kleine wereld inderdaad. Bedankt weer Anton en tot de volgende reis of feestje hier in Nederland. Liefs, Marie-Jose

• 21 Februari 2011 - 20:04

Hallo Anton!

Ik ben Minke Wink, en een aantal dagen geleden vond ik werkelijk mijn DROOM vacature op internet.

Internationaal Ambassadeur bij de Postcode Loterij.

'Als Internationaal Ambassadeur reis je gedurende een half jaar de wereld rond en bezoek je verschillende goede doelen die de Nationale Postcode Loterij steunt.
    Je brengt via diverse media, waaronder een eigen weblog, verslag uit van je belevenissen en ervaringen bij de goede doelen.'

Ik heb me kandidaat gesteld voor deze vacature.

De vijf (teams van) kandidaten met de meeste stemmen uit het publiek gaan rechtstreeks door naar de eindronde!!

Ik heb dus heel hard zoveel mogelijk stemmen nodig!! Nog ruim 1500 om in de top 5 te komen!

Ik wil je vragen om op mij te stemmen via deze link: www.internationaalambassadeur.nl/MinkeWink
    (klik op stem, vul je emailadres in en bevestig via je mail)

Ik waardeer het echt enorm en zou het echt geweldig vinden als je dit voor me wilt doen! Alvast ontzettend bedankt voor je moeite!

En door op me te stemmen maak je ook nog eens kans op een reis naar BALI =) DAAR DOE JE HET VOOR TOCH !! =)