I flew again!!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu I flew again!!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Anton Sprangers - WaarBenJij.nu

I flew again!!!

Door: Anton

Blijf op de hoogte en volg Anton

27 November 2011 | Verenigde Staten, Chicago

I Flew Again! Atlanta – Chicago – Oslo. November, 2011.

Indeed, after many days, weeks, yes even months, working in the office, last week I flew again.
En een hele mooie trip ook. Eerst naar ons kantoor in de USA in Mariëttta, dicht bij Atlanta. Om besprekingen te voeren over wat en hoe verder, als we een paar grote nieuwe klanten in de VS erbij krijgen. We staan op de nominatie bij Amazon.com en Urban Outfitters. Zij willen mogelijk beide met ons in zee gaan. (Intussen zijn we genomineerd en mogen we aanbieden). Fantastisch! Dat worden systemen in de distributie sector en daar hebben we in Amerika nog geen ervaring mee! Ook zijn de US (UL)- requirements anders dan de Europese (EU) eisen, dus we moeten goed overleggen, wie, waar (Veghel, India, VS) wat, waar en hoe doet.
Altijd leuk natuurlijk, om na 5 jaar weer eens met je collega's in de VS te overleggen en het nieuwe kantoor te zien, want ook het kantoor in Atlanta groeit als kool..
Daarna door naar Chicago, voor Een van de grootste Automation fairs in de wereld. De Rockwell Automation fair met bijna 20.000 inschijvingen. Met heel veel presentaties, hand-on workshops en specialist-meetings. Een bijzonderder goede organisatie, inclusief pick-up en drop-off faciliteiten van en naar de beurs.
Chicago: city of blues, maar ook van Marlyn Monroe, prachtige parken en straten vol groen! Mooie oude gebouwen en nieuwe sky-crapers van staal en glas. Gelegen aan het Lake Mitchigan. Dat is een zege en een plaag! Prachtige zandstranden,fantastische zeil mogelijkheden en veel ruimte, maar ook veel koude wind vanuit het noorden en ’s zomers veel stekende muggen naar het schijnt!
Heeeeerlijke steaks en gezellige clubs, daar moeten we beslist nog eens prive naar terugkeren! Zeker een zeer goed alternatief voor New York, omdat er zoveel (men zegt de meeste) verschillende culturen samen leven en zich vrij hebben gevochten. Jammer dat de vlucht, bij vertrek, meer dan 5 uur vertraging had (ik ga proberen om 600 Euro te claiman, voor de ongemakken). En wat een puinhoop op het vliegveld, door die vertragingen, die zijn echt toe aan een nieuw Vanderlande systeem, das duidelijk!
Ook zondag, toen ik naar Oslo vloog voor een audit bij een van onze toeleverings bedrijven, had ik weer vertraging, dit keer vanwege de hardnekkige mist. Maar ook toen ben ik uiteindelijk weer veilig en wel thuis gekomen.
Al weer een memorabele trip dus!
Groetjes,
Anton.

• 28 November 2011 - 08:47

Willem:

Tja te lang niet reizen zal wel weer ff wennen zijn. Leuk! Chigago ben ik nog niet geweest dus leuk om er iets over te lezen.

• 30 November 2011 - 12:51

Addy:

leuk om al je prachtige foto's weer te zien en zo reizen we gemakkelijk thuis met je mee, fijn dat je ons steeds verslag doet. wij gaan zaterdagavond weer surprisen voor elkaar, tot ziens

Anton

In the new job-function I accepte in January 2006, I will have to travel a lot. To inform those who are interested in where I'm and what I do, but especial in what I see. I have opened this travel site: " Where I'm Now??" Wednesday the 19the of April I will depart to Bangkok in Thailand and i will continue my trip on the Saterday 22nd of April to Mumbay, India. I will keep you informed. Kind Regards, Anton.